Deutschland

Started by Ungatt Trunn II, August 29, 2009, 05:57:50 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Ungatt Trunn II

Wenn Sie hier bekanntgeben, geben Sie bitte auf Deutsch bekannt. Es zwingt Leute zu gehen, es zu übersetzen und Zeit zu vergeuden. Dieses sollte lulz ergeben.
DIE HIPPIE DIE

Takara


Briar

Sie sind der einzige, der lachte es scheint  :D :D
At the risk of ruining Briar's career by disparaging her find of the famous Sackaleaderer horse...

Quote from: Ungatt Trunn II
Yes. I wear high heels Krowdon. Any tips on how I should do my hair?

Ungatt Trunn II

Möglicherweise aber ärgerliche Leute mit einer Sprache, die sie nicht sprechen können, unterhält eher.
DIE HIPPIE DIE

Briar

Ich hatte einmal ein Gespräch mit jemandem, der versuchte, mich davon zu überzeugen, dass Französisch die Sprache viel besser war. Ich sagte ihm, dass er falsch war.  Er gab auf.  ;)
At the risk of ruining Briar's career by disparaging her find of the famous Sackaleaderer horse...

Quote from: Ungatt Trunn II
Yes. I wear high heels Krowdon. Any tips on how I should do my hair?

Ungatt Trunn II

Französisch? Das ist humorvoll. Ich weiß für eine Tatsache, die Deutscher die überlegene Sprache ist, glätte möglicherweise Vorgesetzten zu Englisch.
DIE HIPPIE DIE

Krowdon

Quote from: Ashyra Nightwingi have work to do and that is why i'm playing rwl, this is how it always works

Sabriel



Quote from: Takara on August 08, 2009, 12:50:19 PMHOWL IS AWESOME. YOU ARE SAD BECAUSE YOU ARE NOT HOWL.

Quote from: Genevieve on November 11, 2009, 02:38:03 AMAsian food is also usually inanimate.
USUALLY.

Night Wolf

Hi Sabriel Im Night Wolf

Takara

Hi Night Wolf I'm Takara. And I like muffins.

Night Wolf

I dont care what you like

Briar

Quote from: Ungatt Trunn II on August 30, 2009, 04:41:28 PM
Französisch? Das ist humorvoll. Ich weiß für eine Tatsache, die Deutscher die überlegene Sprache ist, glätte möglicherweise Vorgesetzten zu Englisch.

Ich höre Deutsch die ganze Woche. Es ist, was mein Arbeitgeber die ganze Zeit reden.
At the risk of ruining Briar's career by disparaging her find of the famous Sackaleaderer horse...

Quote from: Ungatt Trunn II
Yes. I wear high heels Krowdon. Any tips on how I should do my hair?

Ungatt Trunn II

Dann würden Sie gut Ihren Arbeitgeber befolgen. Deutsche erhalten eine Spitze verrückt, wenn sie verärgert werden.
DIE HIPPIE DIE

Martin the warrior

Who thinks that I am dead
Knows naught at all.
I-- am that is.
Two mice within Redwall.
The Warrior sleeps twixt Hall and Cavern Hole.
I-- am that is.
Take on my mighty role.

Night Wolf