Sad news

Started by Matthew Bellamy, June 15, 2009, 01:53:52 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Matthew Bellamy

At approximetly 11:30 am today, I discovered that...words cannot describe it.
Oh whatever, I discovered I was overcharged 5p on a bottle of water! >:(
Shadow      12:32:45 PM     Nothing, or nothing you can see...

Quote from: Night Wolf on June 16, 2009, 06:02:34 PM
Angry Playboy Bunny Night Wolf!!!!! :D
Quote from: Mr.Grimm on June 17, 2009, 11:44:27 AM
Firetooth is cooler.
I know. I try my hardest, but I can't keep up

Krowdon

Quote from: Ashyra Nightwingi have work to do and that is why i'm playing rwl, this is how it always works

Mr.Grimm

I almost cried when I saw that.

Krowdon

Quote from: Ashyra Nightwingi have work to do and that is why i'm playing rwl, this is how it always works

Briar

HAHAHAHAHAHAHAHA

That's what you get for buying bottled water.
At the risk of ruining Briar's career by disparaging her find of the famous Sackaleaderer horse...

Quote from: Ungatt Trunn II
Yes. I wear high heels Krowdon. Any tips on how I should do my hair?

Briar

At the risk of ruining Briar's career by disparaging her find of the famous Sackaleaderer horse...

Quote from: Ungatt Trunn II
Yes. I wear high heels Krowdon. Any tips on how I should do my hair?

Krowdon

Quote from: Ashyra Nightwingi have work to do and that is why i'm playing rwl, this is how it always works

Briar

weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee :o
At the risk of ruining Briar's career by disparaging her find of the famous Sackaleaderer horse...

Quote from: Ungatt Trunn II
Yes. I wear high heels Krowdon. Any tips on how I should do my hair?

Krowdon

Quote from: Briar on June 18, 2009, 03:15:27 PM
weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee :o


I like how the E gets big in the middle. That made me Lol.
Quote from: Ashyra Nightwingi have work to do and that is why i'm playing rwl, this is how it always works

Briar

my job here is done...
At the risk of ruining Briar's career by disparaging her find of the famous Sackaleaderer horse...

Quote from: Ungatt Trunn II
Yes. I wear high heels Krowdon. Any tips on how I should do my hair?